Tuesday, August 4, 2009

masa kecik2 dulu










suatu hari di bulan ramadhan...6 ramadhan..bersamaan 26 mei 1985..hari ahaad tau..lahir lah aku ke dunia yg fana ini..

seprti kain putih ..lahir nye aku ke sini mengisi kekosongan hati dua insan paling istimewa dalam hidupku..ma - abah.... kak long sayang kamu...=)



aduhai..syahdunye intro aku nih..di kala ini aku rindukan abah dan ma( mmg tiap wekend aku balik umah pon)..di sini aku nak paparkan perjalanan hidupku selama 24 tahun ni dalam mengharungi arus kehidupanku di bumi yg permai ini..



dimulakan dengan waktu kecilku ini...aku selaku anak kelahiran sulung dalam keluargaku mmg disayangi ramai la...dah la cucu sulung pulak tu..mmg naseb badan ... di pendekkan cerita aku ni jgk anak sedara pertama dalam keluarga ku yg x seberapa besar mana pada masa tu..sekarang dah jadi medium size la jugak..



kat sini aku tayangkan dulu wajah2 kanak2 yg agak cumil pada masa itu..hik3(ni ayat naik lif bak kata "d" ku) ye la kan ...dah masa tu aku je budak kecik yg ada..mmg bertuah la..ntah mane dtg kamera masa tuh..mak cik2 aku la nye keje kot...anak buah nye pasal..habis posing aku dibuatnye..nak tgok?huhuhu...malu la pulak....









masa kecik dulu aku tgl dgn ma n abah aku kat umah atok nenek aku skali..masa tu mmg ada la mak cik2 aku..so dorg la yg keje kan aku time dorg xde keje...huhuhu..dik la..hehe tu la pgglan utk aku masa kecik dulu...dah ada adik baru tukar pgl kak long...kejap je sempa jd adik ..4 tahun je..

tp best jugak..dah ada kawan aku nak main..=)nnt aku kenal dorg plak..ni la aksi kanak2 ku dari umur 2 - 3 tahun sampai la dah skolah tadika...tgok ler...

No comments:

Post a Comment