Sunday, October 11, 2009

kerja sekolah.........

assalamualaikum...wbt...bertemu lagi di blog kesayangaku ni..hehe..boring gler..xde pe nak buat ni di kala keje skolah berlmbak dlu aku kelam kabut..skrg ni after praktikum segalanya macam jadi sempoi je..ditambah plak aktiviti petangku di maktab sudah tiada lagi..maka aku pon lepak la kat umah bersama kawan2 aku kak huda n ros!korang la teman aku di kala aku kesunyian ni
nak di jadikan cerita ktorg ni makin duk kat luar makin lepak r..keje skolah time nak due baru nak buat..di tambah lagi satu grup..lagi la lemak ..malas sumenye..naseb baik buat je
to excellent jgk keje kami ni..hik3..nak perasan ckit..apehal pon saki baki KPLI dh nak abes ni
sedey plak nak pisah ngan member kesayangan aku ni..kalo xde korg xde la teman aku kat umah ni
huuhuuu..jasa mu di kenang..=)

No comments:

Post a Comment