Tuesday, October 6, 2009

raya 09..

hari raya tahun ni amat bermakna sikit pada aku..sbb tanpa di rancang aku telah melangsungkan mjlis pertunanganku dengan yg tersayang..actually bukan x dirancang langsung..

ktorg plan jgk..tp tak tau nak jadi bpe hb..sumenye last minit baru di "jadikan" hehehe..

paln nye nak tunang hujung tahun ni..pas aku dah habis KPLI..ntah mcamane tibe2 je ktorg plan lain nak wat time raya..huhu..

disebabkan family aku sume balik beraya ..so meriah sikit ler..



hah tu cte plan tunang kitorg..ni plak cte kaler baju tahun ni...pun x di rancang jgk...

tub2 masa beli tu sume minat nak kaler merooon..tibe2 masa hari raya..che su n family die pon kaler same gak...che ngah kaler oren..cik dgn anak2 die kaler warna warni...

meriah jgk la raya tahun ni bagi aku..mane x nye..tukar status huhuhu...

thanx my dear..muah!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment